Bouwjaar | 13-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.671 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.671 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2013 - okt. 2016
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 240 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 28 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 147 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 48 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 168 km
Actieradius praktijk winter: 139 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.17 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km
Deze keurige Renault ZOE is volledig emissievrij, dat betekent geen wegenbelasting. Deze Renault Zoe komt in aanmerking voor de nu geldende subsidieregeling van 2.000,- euro. De accu betreft een koopaccu, er is dus geen huurcontract van de accu.
De Zoe is de schoonheid van Renault. Dat heeft niet alleen te maken met het uiterlijk. De Zoe ziet er goed uit, maar moet het ook van haar schone techniek hebben. De Zoe is namelijk geheel elektrisch en dus emissievrij. Bovendien wil de Zoe elektrisch rijden bereikbaar maken voor meer mensen. Bij het ontwikkelen van een elektrische auto staan de makers voor een keuze. Hoe meer accu's, hoe verder de auto kan rijden. Maar... meer accu's maken een auto zwaarder en dat gaat ten koste van de rijeigenschappen. Bovendien zijn accu's het meest kostbare onderdeel van een elektrische auto. De kunst is om een optimale combinatie van actieradius, gewicht en prijs te vinden. De eerste elektrische auto's kozen vooral voor besparing: een kleine elektrische auto is betaalbaar en komt dankzij de geringe omvang ver op een lading. De techniek staat echter niet stil en accu's worden steeds beter. Daarbij is met nieuwe materialen veel gewicht te besparen. Daarom zag Renault nu zijn kans schoon om een compacte elektrische auto te maken die nauwelijks duurder is dan een traditionele kleine auto. In de loop der jaren zijn diverse technieken ontwikkeld om elektrische auto's op te laden. Het meest eenvoudig is laden via het stopcontact in huis.
o.a. voorzien van: navigatiesysteem, parkeersen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.