Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.392 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.392 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car and Bike |
Contactpersoon | Anis Jadib |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 7944 HT |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 215052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28761335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carandbike.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Car and Bike bied u aan,
Deze frisse Renault ZoÃ" Q210 Life Quickcharge uit 2013 met slechts 58392 aantoonbare kilometers op de teller.
De accu van de ZoÃ" is reeds aangeschaft en zit bij de verkoopprijs in. U heeft dus geen extra maandelijkse huur kosten van het accu pakket. Er zit nog 2000 euro subsidie op deze auto die u na aanschaf kunt aanvragen.
excl. subsidie is de auto ?7450. Netto komt de auto dan op ?5450,-!
met deze kilometerstand en gekochte accu is deze auto scherp geprijsd! wacht daarom niet te lang en bel snel voor een proefrit!
Zowel ons team als de koffie staat voor u klaar!
Enjoy the Ride!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.