Renault ZOE E-Tech Electric R135 Intens 50 kWh KoopBatterij CCS-SNELLADER / incl. BTW / excl. Overheidssubsidie / Navi / Camera / Bluetooth / Parkeersensoren V A

€ 29.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.407 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault ZOE E-Tech Electric R135 Intens 50 kWh KoopBatterij CCS-SNELLADER / incl. BTW / excl. Overheidssubsidie / Navi / Camera / Bluetooth / Parkeersensoren V A


€ 29.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.407 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van Ramshorst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluiswachter 26
Postcode 3861 SN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2453118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanramshorst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2022

Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Ledig gewicht: 1.475 kg
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieurkleur: Antraciet

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Afleverpakket: Voor € 795,- krijgt de auto: een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, 12 maanden BOVAG garantie, 88-puntencheck, nieuwe matten, poetsen van binnen en buiten en halfvolle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Uitleg koop:

Wanneer u ervoor kiest om met een elektrische auto te gaan rijden, krijgt u te maken met de batterij
van de auto. Renault biedt u de mogelijkheid om de batterij te kopen of deze van Renault te huren.
Daarbij kunt u altijd rekenen op de Renault Route Service, zelfs als de batterij leeg is!

AccuHuur constructie:

Met een batterijhuur constructie bent u altijd verzekerd van een batterij met ruim voldoende
laadcapaciteit. Renault geeft u namelijk de garantie dat de batterij van uw Zoë altijd minimaal 75%
van zijn oorspronkelijke capaciteit heeft. Komt de zogeheten State Of Health (SOH) onder dit
percentage, dan zal Renault de accu van de auto vervangen.
De hoogte van het maandelijkse bedrag is geheel afhankelijk van hoeveel kilometers u op jaarbasis
met de auto verwacht te gaan rijden. Zo betaald u alleen voor wat u nodig heeft. U heeft al een
batterijhuurcontract vanaf €59,- per maand (22 kWh), dit is op basis van 7.500 km per jaar.
Waar u wel rekening mee dient te houden is dat uw eigen auto verzekering vaak niet de accu mee
verzekerd wanneer u een batterijhuurcontract heeft. Voordeel is dan wel dat de verzekeringspremie
per maand wat lager uitvalt dan bij een batterijkoop-auto, dit komt doordat de nieuwwaarde lager
ligt dan bij een batterijhuur-auto. Renault biedt u deze verzekering uiteraard aan.

Tarieven batterijverzekering:

Renault Zoë: €9,35 per/maand (incl. BTW)
Renault Kangoo Z.E. €9,90 per/maand (incl. BTW)
Renault Twizzy €4,95 per/maand (incl. BTW)

Voorbeeld:

U heeft een Renault Zoë (41 kWh) en rijdt 10.000 km per jaar. U betaald dan aan huurpremie €79,-
en €9,35 accuverzekeringspremie. Uw totale kosten voor de accuhuur per maand zijn dan €88,35.

Koopbatterij constructie:

Met een koopbatterij constructie bent u zelf geheel eigenaar van de accu. U heeft dan niet te maken
met maandelijkse kosten voor het gebruik hiervan. Vanzelfsprekend zal de accu niet kosteloos
vervangen worden wanneer deze minder wordt. Wel kunt u op elk moment bij een willekeurige
Renault Dealer de SOH van de batterij opvragen.

Ook zijn elektrische auto's tot in ieder geval 2024 geheel motorrijtuigenbe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie