![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.285 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.285 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ennik Autobedrijf |
Contactpersoon | Jorn Ennik |
Adres | Hearekeunst 19 |
Postcode | 8711 HE |
Plaats | Workum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55158187 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ennikautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 165/65 R15
Bandenmaat achter: 185/60 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 155 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.360 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. De Renault is standaard voorzien van: navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Twingo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Renault Twingo Brake Assist als remondersteuning.
Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Met vriendelijke groet,
Jorn Ennik
Ennik autobedrijf - Audi en VW specialist.
Ennik Autobedrijf is in 2007 opgericht door Jorn Ennik. Hij heeft inmiddels 16 jaar ervaring in de autobranche. Jorn werkte jaren als werkplaatschef in een garage en is technisch specialist Audi en Volkswagen. Ook is hij APK keurmeester en aircospecialist met een STEK erkenning.
Ennik Autobedrijf heeft in de loop der jaren menigeen van dienst kunnen zijn met technische en aankoop adviezen en het leveren van een Volkswagen Polo tot een Audi A8. Ennik Autobedrijf is een brede handelsonderneming waar u ook terecht kunt voor bijvoorbeeld boten en jetski's.
Bent u op zoek naar een nieuwe auto of heeft u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
![Autotest | Renault Twingo ZE De goedkoopste elektrische auto van Nederland](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4318/renault-twingo-r80-intens.jpg)
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).