Bouwjaar | 27-01-2024 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.116 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2024 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.116 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vreman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 33 |
Postcode | 6902 PC |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 341012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovreman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modeljaar: 2023
Modelcode: M9Rg5
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Inhoud laadruimte: 6.700 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Laadvermogen: 1.171 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 183 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Minimaal 6 maanden geldige APK en RDW-leges.
- Bosch Car Service Occasion Label (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema indien noodzakelijk, 12 maanden wettelijke garantie*, cleanen van interieur en exterieur, half volle tank brandstof, nieuwe APK keuring.
*= de garantie kan bestaan uit minimaal 12 maanden resterende fabrieksgarantie of uit 12 maanden Bovag garantie of uit een combinatie van beide (bijvoorbeeld nog 7 maanden resterende fabrieksgarantie aangevuld met 5 maanden Bovag garantie).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze auto is voorzien van het Bosch Car Service Occasions label, waarbij o.a. een grondige 100 punten check wordt uitgevoerd. Kwaliteit staat bij ons namelijk zeer hoog in het vaandel. Het betreft tenslotte uw nieuwe auto. Graag nodigen wij u uit om deze of één van onze andere occasions te komen bezichtigen. Een proefrit behoort tot de mogelijkheden. Kom langs en overtuig uzelf. Tot ziens bij Bosch Car Service AutoVreman Zevenaar.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
-Maandag t/m Donderdag: 8:00 t/m 20:00
-Vrijdag: 8:00 t/m 18:00
-Zaterdag: 9:00 t/m 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!