Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 120 Grand Zen | 9 Persoons | Uniek | Trekhaak | P. Sensoren | Apple Carplay | Dealer Onderhouden

€ 45.445,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2021
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 80.153 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 120 Grand Zen | 9 Persoons | Uniek | Trekhaak | P. Sensoren | Apple Carplay | Dealer Onderhouden


€ 45.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2021
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 80.153 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 45
Postcode 3902 HN
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 546111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 1.125 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 9

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Renault Trafic Passenger enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Hoewel de auto uit 2021 komt, heeft hij maar 25812 kilometer gereden. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur zorgt voor een grote deuropening waardoor niet alleen in- en uitstappen gemakkelijker wordt, maar ook bijvoorbeeld het plaatsen van bagage of een kinderzitje. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audiosysteem met dab-ontvangst bedient u vanaf het stuurwiel. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

De Renault Trafic Passenger is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning. Ook helpen het hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Veenendaal afdeling verkoop en vraag naar é&eac

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie