Bouwjaar | 24-08-2016 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2016 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf M. Lijzenga |
Contactpersoon | A. Lijzenga |
Adres | Conradi-Veenlandstrjitte 120 |
Postcode | 9104 BN |
Plaats | Damwald |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lijzengacitroens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: jun. 2015 - nov. 2018
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.772 kg
Laadvermogen: 1.058 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): Presidentiële: - Mogelijk tot 10 jaar oud en 150.000 km - Nieuwe APK - Professionele poetsbeurt - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema - Tenaamstelling & vrijwaring - 12 maanden/ 30.000 km Autotrust Instap garantie - Kwarttank brandstof
Conform de wet consumentenbescherming (artikel 6:193 e.v. BVV) is de advertentieprijs van onze occasions inclusief alle onvermijdbare kosten. Onder onvermijdbare kosten vallen tenaamstellingskosten, voldoende brandstof en een geldige APK keuring. Wilt u meer service? Dan bieden wij bij deze auto een full service pakket aan. Bestaande uit een nieuwe APK, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele poetsbeurt, minimaal een kwart tank brandstof en 12 maanden Autotrust Instap garantie (pakket Exclusive) voor €999,-.
= Bedrijfsinformatie =
Gratis aflevering aan huis! Proefrit aan huis is mogelijk in een straal van 25km, bel of mail om een afspraak te maken.
Financiering of verzekering nodig? Autobedrijf M. Lijzenga regelt het voor u. Vraag een van onze verkopers voor meer informatie. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!