Renault Trafic L2h1 Spaceclass dCi 170pk EDC/Automaat RIJKLAAR | 7-persoons | Navi | Zeer luxe | 17 velgen

€ 54.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-10-2021
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 83.581 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic L2h1 Spaceclass dCi 170pk EDC/Automaat RIJKLAAR | 7-persoons | Navi | Zeer luxe | 17 velgen


€ 54.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-10-2021
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 83.581 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemini 1
Postcode 3824 MH
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 179 km/u
Ledig gewicht: 2.039 kg
Wielbasis: 310 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 9

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!

Rijden in een Franse auto is al decennia een comfortabel genoegen. Vraag het maar aan de fans. Hoort u meteen over de opvallend goede prestaties en de duurzame constructie. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder dieselmotor en de automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z?n ruime opening. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en led-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de dab-ontvanger. De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen worden aangepast zonder het zicht op de weg te verliezen. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie