Bouwjaar | 01-11-2024 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2024 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Flinc Electric Vehicles |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raalterweg 50 |
Postcode | 8124 AE |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30353084 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flinc-ev.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic L2H1 T29 DC Dubbel Cabine dCi 170 EDC LUXE met Trekhaak, camera
Renault Trafic L2H1 DC T29 DC dCi 170 EDC Luxe
- Merk: Renault
- Model: Trafic L2H1 DC
- Tellerstand: 5 KM
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 125 kW / 170pk
- Max. trekgewicht: 2900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- 3 zitplaatsen
- Automatische verlichting
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Getint glas
- Park Distance Control
- Trekhaak
Infotainment
- Achteruit rij camera
- Apple Carplay
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Bijrijders bank
- Dubbel Cabine
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
Nog slechts 1 stuks te verkrijgen:
Renault Trafic L2H1 T29 DC dCi 170 EDC Luxe .
Ruime en luxe uitgevoerde Dubbel Cabine met sterke 170pk dieselmotor. Geheel nieuw!
Alle voertuigen zijn voorzien van:
- Automaat
- groot beeld navigatie
- DAB+ radio
- hoogte verstelbare stoelen met armleuningen
- 6 zitplaatsen
- Trekhaak
- Trailer Swing Control
- Pack Active Safety Cruising
- aluminium interieur afwerking
- Vier seizoenen banden met reserve wiel
- kleur; wit
Leasing mogelijk!!
Flinc Electric Vehicles
Raalterweg 50
8124 AE Wesepe
0630353084
michel@fleetinvestmentcompany.nl
www.flinc-ev.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!