Renault Trafic L2h1 170 pk Vissinga Special B-Edition

€ 46.255,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-10-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic L2h1 170 pk Vissinga Special B-Edition


€ 46.255,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.951 kg
Laadvermogen: 1.119 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 645 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 160.000 km
Garantie: Vanaf de 1ste toelating 2 jaar fabrieksgarantie t/m 160.000 km.

Gloednieuwe Renault Trafic Vissinga Special uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!

Onze afdeling Specials heeft deze nieuwe generatie Trafic L2H1 170 pk dubbel cabine automaat omgebouwd tot een machtige machine! In de bijzondere kleur metallic kleur donker grijs metallic!

Deze is verlaagd met Cobra Suspension 45 mm en op onze Vissinga Special 19 inch velgen gezet in de kleur hoogglans zwart. Voorzien van Kumho Ecsta 91 Sport XL banden..! Zowel aan de voor- als achterkant een Vissinga Spoiler geplaatst. Aan de zijkant hoogglans zwarte sidebars geplaatst.

Wat een machtige combinatie! Designed door Boris, oftewel de B-Edition!

Voordelen van de Trafic B-Edition:

- 2.0 dCi 170 pk Euro 6 EA
- EDC Automaat G2R
- Vissinga Special 19 inch
- Sidebars hoogglans zwart
- Dakspoiler
- Onderspoiler
- Glaslookpanelen
- Cobra Suspension 45 MM
- Easy link navigatiesysteem 8 inch
- Elekt. geregelde airconditioning
- Parkeersensoren voor-,achter-zijkant
- Volumetrisch anti-diefstal alarm
- Verwarmbare voorstoel
- Bijrijdersstoel
- Lane Departure Warning
- Blind Spot Warning
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Trekhaak met Trailer Swing
- Achterdeuren met ruiten
- Draadloze oplader voor smartphone
- LED PURE VISION koplampen
- Achteruitrijcamera
- Achterruitverwarming
- Ruitenwissers achter
- Schuifdeur links met raam
- Schuifdeur rechts met raam
- Privacy Glass
- Renault handsfree card
- Grootlichtassistent
- Stuurwiel bekleed met kunstleder
- Houten laadvloer 12 mm
- Houten wandbekleding 8 mm
- Houten wielkast bekleding 15 mm
- LED-verlichting in de laadruimte
- 2-luidsprekers (15W) in hemel
- Zonnescherm (oprolbaar) bij beide ramen
- Hemelbekleding met ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie