Renault Trafic L2 - 125pk

€ 6.450,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 324.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic L2 - 125pk


€ 6.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 324.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DSD Trucks BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 9
Postcode 4214 KZ
Plaats Vuren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 670670 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dsdvuren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2017
Cabine: enkel

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Lengte/hoogte: L2
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

*> SCHADEVRIJE BUS

= Bedrijfsinformatie =

> Met de RDW erkenning Export Dienstverlening kunnen wij ook uw voertuig aanmelden voor export uitvoer. U hoeft dan niet meer naar het RDW. Ook kunnen wij voor u de groene kaart exportverzekering (WA) afsluiten, met witte kentekenplaten. Hiermee is automatisch de registratie in Nederland beëindigd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 0183-670670 of via info@dsdvuren.nl. ( www.voertuigexporteren.nl )

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie