Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 130 6MT Advance | Achteruitrijcamera | Alarmsysteem | C-Shape LED dagrijverlichting

€ 30.669,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 130 6MT Advance | Achteruitrijcamera | Alarmsysteem | C-Shape LED dagrijverlichting


€ 30.669,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Renault Dokkum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Brêge 6
Postcode 9101 PW
Plaats Dokkum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)519 - 820020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 1302119

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 1159 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1625 kg
Max. aslast achter: 1650 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Draaicirkel: 13 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.824 kg
Laadvermogen: 6.700 kg
GVW: 8.524 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu snelladen: nee

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 294 x 166 x 139 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot (WLTP): 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Overige informatie
Breedte laadruimte tussen wielkasten: 1268 mm
Lengte laadruimte (10cm boven laadruimte): 2937 mm
Rijklaargewicht: 1924 kg
Interieur: Stoffen stoelbekleding 'Kompo' in zwart
Verwachtte leveringsdatum: 04-11-2024

Hoge kortingen, direct uit voorraad leverbaar, financieren tegen scherpe tarieven. Profiteer bij ABD altijd van dé beste deal op uw nieuwe Renault, Nissan of Dacia!


In voorbereiding op de aankomende BPM-verhoging zijn al onze nieuwe bedrijfswagens uitgerust met laadruimtebetimmering. Vraag de verkoper naar de details van de betimmering in deze specifieke bus en de bijbehorende meerprijs.

Wij nemen u graag mee in de acties van onze merken:

Renault personenwagens: Verken nu de uitgebreide mogelijkheden bij ABD! Maak een keuze uit onze ruime selectie nieuwe Renaults, direct beschikbaar uit voorraad met kortingen tot wel €3.300,-! Profiteer bovendien van onze aantrekkelijke financieringsopties vanaf slechts 1,9%. Nieuwsgierig naar meer? Laat u uitgebreid informeren over de specifieke acties voor uw nieuwe droomauto.

Bedrijfswagens: Profiteer nu van direct leverbare bedrijfswagens met hoge kortingen en aantrekkelijke financial lease-opties vanaf slechts 1,9%! Ontvang alleen dit jaar nog een BPM-voordeel tot wel €15.000,-. Kies vandaag nog voor een Renault of Nissan bedrijfswagen bij ABD en zet de volgende stap naar uw nieuwe droombus. Wij staan klaar om u te helpen de perfecte bedrijfswagen te vinden! (Prijs van bedrijfswagens is exclusief rijklaarmaakkosten)

Dacia personenwagens: Profiteer nu van direct leverbare Dacia's bij ABD, tijdelijk met aantrekkelijke voorwaarden! Ontvang één jaar extra fabrieksgarantie bij het afsluiten van een financial lease contract en geniet van financieringsmogelijkheden vanaf slechts 1,9%. Wacht niet langer en rijd vandaag nog weg in uw nieuwe Dacia!

Bij ABD is het van maandag tot en met vrijdag koopavond tot 21:00 uur. Welke avond of vestiging past u het beste? Neem contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat de auto van uw keuze op de gewenste vestiging, da

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie