Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 44.985,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Herwers Renault Doetinchem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 79 |
Postcode | 7006 RB |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 327202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.herwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 1.210 kg
GVW: 3.070 kg
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 22 kW
Functioneel
Inhoud laadruimte: 8.900 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-03-2026
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Light pakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket " Standaard pakket"): Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers privilege pas en mobiliteitsgarantie, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Resterende fabrieksgarantie, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 645 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 940 min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!