Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Comfort - Elektrische Trafic uit voorraad leverbaar

€ 39.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Comfort - Elektrische Trafic uit voorraad leverbaar


€ 39.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Bergen op Zoom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Abraham de Haanstraat 9- 11
Postcode 4624 HW
Plaats Bergen op Zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.848 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. Ook is de auto voorzien van: LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Renault Trafic E-Tech prima parkeersensoren die u een handje helpen. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. En deze auto heeft ook cruise control, keyless entry, airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Ook helpen het autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Natuurlijk is dit een splinternieuwe auto en hij wordt dus geleverd met volledige fabrieksgarantie. Daarbij kunnen we u verschillende gunstige financieringsvormen aanbieden. We maken graag een afspraak met u.

= Bedrijfsinformatie =

De door ons geadverteerde autoprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto.
Meerprijs premium afleverpakket, inclusief 12 maanden Bovag garantie een volledige servicebeurt waarbij uw auto op 88 punten wordt gecontroleerd en complete reiniging van de auto is EUR 995,-

Deze advertentie is met zorg samengesteld, echter kan het voorkomen dat het daadwerkelijke uitvoeringsniveau van de auto afwijkt van de omschrijving in de advertentie, informeer altijd bij de verkoper naar de aanwezigheid/afwezigheid van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie