Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Comfort 100% Electric

€ 44.640,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Comfort 100% Electric


€ 44.640,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren -
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Aaken Middelbeers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 2
Postcode 5091 BG
Plaats Middelbeers
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanaaken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2023

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.848 kg
Laadvermogen: 1.222 kg
GVW: 3.070 kg

Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 22 kW

Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 645 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 940 min

Renault gooit hoge ogen qua innovatie en techniek. En dat dan met het Franse gevoel voor vorm en souplesse. Drive for change. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan uw eigen oplaadpunt thuis. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 10 kilometer heeft gereden sinds. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.

Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. De vele zenders die u heeft met DAB-radio worden fantastisch weergegeven via het A-klasse audiosysteem. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. De uitrusting van deze Renault is met keyless entry, airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. In deze Renault vinden we verder een autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Wie eenmaal elektrisch heeft gereden, wil niet anders meer. Dus bel ons voor een afspraak en raak in één keer verslingerd!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie