Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 42.345,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Heurkens Roermond |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob Romenweg 8 |
Postcode | 6042 EZ |
Plaats | Roermond |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 322299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheurkens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.848 kg
Laadvermogen: 1.222 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 920 kg (ongeremd 700 kg)
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 22 kW
Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw pakket
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 645 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 940 min
De genoemde prijs is met verrekening van alle particuliere commerciële actie's, incl. opties, incl. onvermijdbare kosten, nodig voor aflevering aan de consument.
Optionele pakketten zijn altijd de keuze van de consument en kunnen desgewenst tegen meerprijs geleverd worden.
Betreft nieuwe en ongeregistreerde auto.
Wilt u een afspraak maken? Plan dan eenvoudig uw showroombezoek op: https://www.autoheurkens.nl/renault/plan-uw-showroombezoek/
We staan naast een bezoek aan onze vestiging u ook graag te woord via telefoon, mail, chat of video. Auto Heurkens is Renault-dealer en Top-Occasion Centrum alle merken voor Limburg en Zuid-Oost Brabant met vestigingen in Echt, Weert en Roermond. De geadverteerde prijs is inclusief onvermijdbare kosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!