Renault Trafic E-Tech Electric L2H1 T29 GB Comfort Airco | Camera | Navi | Parkeersensoren

€ 41.990,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.011 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 57 kW (78 pk)

Renault Trafic E-Tech Electric L2H1 T29 GB Comfort Airco | Camera | Navi | Parkeersensoren


€ 41.990,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.011 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Utrecht
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Meijewetering 1
Postcode 3543 AA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 240 km
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 1.210 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 253 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-04-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Hij biedt volop ruimte, deze Renault Trafic E-Tech, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. U wordt actief onderdeel van de energietransitie met de elektromotor. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. En deze auto heeft ook DAB ontvangst, keyless entry, airconditioning, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Ook helpen het dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Ook een elektrische auto bewijst zichzelf het beste met een proefrit. Neem contact op en we maken meteen een afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie