Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 99.231 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 99.231 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuis Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenweg 42A |
Postcode | 3602 AR |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17171185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisutrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 2.0dci L2H1/Airco/Nap
- Kenteken: VJ-425-N
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 01-07-2025
- Tellerstand: 99231 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R A6
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1723 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 518 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Exterieur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Imperiaal
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Radio
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot laag
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Bijzonderheden:
1e Eigenaar
Apk
Nap
AutoHuis Utrecht
Herenweg 42A
3602AR Maarssen
0617171185
Info@autohuisutrecht.nl
Let op!!! Wij zijn alleen op afspraak aanwezig.
www.autohuisutrecht.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!