Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T29 L2H1

€ 2.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-08-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 366.072 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T29 L2H1


€ 2.500,-

Algemeen

Bouwjaar 05-08-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 366.072 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic 2.0 dCi L2H1 // INJECTOR DEFECT


- Kenteken: 5-VPR-98
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 11-07-2025
- Tellerstand: 366072 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9RA6
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1723 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 518 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot laag

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


INJECTOR  PROBLEM DEFECT 
INJECTOR  PROBLEM DEFECT 

1 INJECTOR NOT GOOD. START AND DRIVE BUT SHAKING 


MARGE EXPORT PRIJS 



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie