Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T29 L2H1 Eco 3P NAP NWE APK Airco Cruise Control Trekhaak Elektrische ramen

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 174.386 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T29 L2H1 Eco 3P NAP NWE APK Airco Cruise Control Trekhaak Elektrische ramen


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 174.386 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Flevo Cartrending
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Staalwijk 128
Postcode 8251 JX
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27292774 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevocartrending.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 dCi T29 L2H1 Eco 3P NAP NWE APK Airco Cruise Control Trekhaak Elektrische ramen


- Kenteken: 3-VZL-78
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 28-09-2025
- Tellerstand: 174386 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R F6
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1840 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 518 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Pack Airco

- Airco
- Bumpers in carrosseriekleur
- Cruise control
- Parkeersensor achter

Pakket: Pack Style

- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur

Pakket: Pack Electrique

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Elektrische ramen voor

Pakket: Van of the Year pakket

- Airco (automatisch)
- Bumpers in carrosseriekleur
- Cruise control
- Parkeersensor achter

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Hierbij bieden wij een bestelbus bestelauto bedrijfsauto bestelwagen bedrijfswagen Renault Trafic bestel 2.0 dCi L2H1 lang uitvoering 3 zitplaasten met nieuw APK en diverse opties aan! De bus start en rijdt goed. Vorig jaar is de Turbo, EGR koeler, etc. vervangen t.w.v. ca € 1850,- zie foto. De bus heeft 4 goede Continental/Goodyear banden zie foto's!

Alle inruil is bespreekbaar.
Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om eerst te bellen voor de beschikbaarheid van de auto alvorens u langskomt.

LET OP!
Omdat wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen werken wij voornamelijk op afspraak.
Het is ook mogelijk om langs te komen op zondagen, feestdagen en in de avonduren.

Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.

RDW Erkend:
- Voertuigen op naam zetten
- Afgifte vrijwaringsbewijzen
- Handelaarskentekenplaten



Flevo Cartrending
Staalwijk 128
8251JX Dronten
+31627292774
info@flevocartrending.nl

www.flevocartrending.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrek

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie