Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 167.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 167.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Daan Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stephensonstraat 59 |
Postcode | 7903 AS |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 233311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.daanautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 2.0 dCi T29 L2H1 DC Eco Black Edition L+R Schuifdeur
- Kenteken: VH-476-F
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 14-02-2025
- Tellerstand: 167047 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R F6
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1853 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 518 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Pack Airco
- Airco
- Cruise control
- Parkeersensor achter
Pakket: Pack Style
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
Pakket: Navigatie pakket
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Boordcomputer
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Daan Autoservice
Stephensonstraat 59
7903 AS Hoogeveen
0528-233311
verkoop@daanautoservice.nl
www.daanautoservice.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!