Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 248.604 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 248.604 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Rijsenhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aarbergerweg 2b |
Postcode | 1435 CB |
Plaats | Rijsenhout |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 324229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | rijsenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 2.0 dCi T27 L1H1
- Kenteken: 70-VLZ-2
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 07-10-2025
- Tellerstand: 248604 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1650 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterdeuren met ruiten
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Een zeer goed rijdende Renault Trafic 2.0 DCI
bouwjaar 2008 ( bijtelling vriendelijk)
met airco
el.ramen
airbag
central lock
radio CD
Tussenschot
sidebars
bumperhoek en linker stoel zijn stuk
prijs 3.750,- Excl. btw
prijs 4.500,- Incl. btw
geen afleveringskosten
garage rijsenhout
Maandag tot Vrijdag open van 8:30 tot 17:00
Zaterdag van 10:00 tot 14:00
ALTIJD MEER DAN 80 BEDRIJFSWAGENS OP VOORRAAD
Garage Rijsenhout
Aarbergerweg 2b
1435 CB Rijsenhout
Telefoonnummer: 0297-324229
E-mailadres: garage@rijsenhout.nl
rijsenhout.nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!