Bouwjaar | 12-02-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.639 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 162.639 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Adonis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Adonisweg 20 |
Postcode | 8938 BJ |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2897794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfadonis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bel/SMS of WhatsApp (+31684022900) even van tevoren, om een teleurstelling te voorkomen dat de auto eventueel verkocht of gereserveerd is. Wij zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 - 17.00 uur op afspraak! Zaterdags van 12.00 - 17.00 uur op afspraak !'s avonds en Zondag ook op afspraak! Wij kunnen 24/7 per week de auto op uw naam zetten! RDW erkend
Renault Trafic bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Nieuw Koppeling AIRCO APK 04/2025 EX BTW
- Kenteken: 6-VGG-56
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 09-04-2025
- Tellerstand: 162639 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1650 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Autobedrijf Adonis
Adonisweg 20
8938BJ Leeuwarden
+31582897794
info@autobedrijfadonis.nl
www.autobedrijfadonis.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!