Bouwjaar | 07-05-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 133.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 5.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 133.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Company Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lindberghstraat 31 |
Postcode | 7903 BM |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 240054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.companycarshoogeveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Générique | Org NL Bus | Imperiaal | Tr-haak |Nette Bus |
- Kenteken: VD-807-J
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 23-01-2025
- Tellerstand: 133002 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R A6
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1755 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 478 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Heeft u vragen of wilt u een auto bezichtigen bel ons voor een afspraak, wij zijn niet altijd aanwezig en werken alleen op afspraak!
Zondag's en 's Avonds zijn wij dicht!
Wij regeren niet op biedingen en onzin berichten!
Zolang de auto geadverteerd wordt is deze beschikbaar!
Genoemde prijs is een meeneemprijs (verkoopprijs) Inruil is uiteraard mogelijk.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij adverteren uitsluitend met 100% correcte bouwjaren en 100% correcte door NAP gecontroleerde kilometerstanden.
Voor meer info kunt u altijd bellen 0528240054.
E-MAILS ZONDER CONTACTGEGEVENS ( TELEFOONNUMMER ) WORDT NIET OP GEREAGEERD.
Prijs en uitvoeringsspecificaties voorbehouden.
Company Cars
Lindberghstraat 31
7903BMHoogeveen
0528-240054
info@companycarshoogeveen.nl
www.companycarshoogeveen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!