Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 27.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Knobben |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wilhelminastraat 78 |
Postcode | 7721 CJ |
Plaats | Dalfsen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 700224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 2.0 dCi L2H1 Airco, Camera, Carplay, Trekhaak..
- Kenteken: V-98-FKJ
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 30-04-2027
- Tellerstand: 20 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R Z7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1799 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 548 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- DAB
- Navigatiesysteem
- Radio
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Rijstrooksensor
Renault Trafic bestel 2.0 dCi L2H1. Nieuwe bus met maar 20 kilometer. Luxe uitvoering met Airco, Navigatie, Bluetooth, Carplay, Achteruit rij camera, Parkeersensoren rondom, Trekhaak..
Deze auto wordt u aangeboden met een nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, volledige onderhoudshistorie en 12 maanden Bovag Garantie. U kunt uw huidige auto inruilen. De afleverkosten zijn E 795,. Tot ziens bij Bosch Car Service Auto Knobben in Dalfsen.
www.autoknobben.nl
Auto Knobben
Wilhelminastraat 78
7721CJ Dalfsen
0529-70 02 24
info@autoknobben.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!