Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Business

€ 24.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 86.015 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Business


€ 24.949,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 86.015 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jonkman Bedrijfswagens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 48
Postcode 7921 JJ
Plaats Zuidwolde
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26666664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jonkmanbedrijfswagens.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Opel vivaro 2.0 DCI L2H1 145 Pk Automaat Euro 6 Dubbel cabine 5 Persoons (vergelijkbaar met de Opel vivaro en Fiat talento)

U rijd deze auto al vanaf slechts € 497,- per maand, ga naar onze website en maak gebruik van onze handige lease calculator waar u vervolgens geheel vrijblijvend een offerte aan kunt vragen

Voorzien van: Airco, climate control, achteruit rij camera, navigatie systeem, cruise control, dimlichten automatisch, regensensor, boordcomputer, elektrisch pakket, in hoogte verstelbare voor stoelen met armleuningen, luxe dubbele cabine met arm/hoofdsteunen, isofix, tussenwand met ruit, lat om lat betimmering laadruimte, afwerkvloer met antislip, bumpers/spiegels in kleur, mistlampen voor, led koplampen, chrome delen exterieur en parkeer sensoren achter 

alle boekjes en dubbele sleutels aanwezig

Let op! Getoonde nieuwe 18 inch lichtmetalen velgen set is ter meerprijs van 1250,- euro voor degene die er niets om geeft wordt hij voor verkoop terug geplaatst op originele stalen velgen

prijs is excl. BTW en evt. rest bpm

vergelijkbaar met de Fiat talento en Opel vivaro

- Kenteken: VHH-55-S
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 30-11-2024
- Tellerstand: 86015 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R V7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1926 kg
- Max. trekgewicht: 1630 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Mistlampen voor
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor achter
- Zijruit rechts in laadruimte
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterstoelen drie
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel
- Stuur verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- AUX/USB ingang
- Achteruitrijsensoren
- Afwerkvloer laadruimte met antislip
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- In hoogte v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie