Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Business

€ 23.444,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 41.250 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Business


€ 23.444,-

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 41.250 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leukbedrijfsbusje-nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boxtelseweg 57
Postcode 5298 VB
Plaats Liempde
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.Leukbedrijfsbusje.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nette Bedrijfswagen met lage km stand

Renault Trafic bestel 2.0 dCi 130 T30 L2H1 Business


- Kenteken: VRB-93-F
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 01-06-2025
- Tellerstand: 41250 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Komeet Grijs
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R Z7
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1815 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 548 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Pack Vision

- Mistlampen voor
- Regensensor

Pakket: Pack parking

- Achteruitrijcamera
- Parkeersensor voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Spiegels in carroseriekleur
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Roll Stability Control

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Met een auto als deze Renault Trafic bestel komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2022. De combinatie van dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak staat garant voor soepel en zuinig rijgedrag. Uw passagiers laden hun bagage moeiteloos in en uit; de ruime deuropening met schuifdeur maakt het mogelijk. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het infotainmentaanbod is zeer uitgebreid. Ontspannen reizen doet u met behulp van het full map navigatiesysteem terwijl u muziek afspeelt via het audiosysteem met DAB-radio. De elektronische syste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie