Renault Trafic Bestel 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Extra

€ 34.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 860 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Extra


€ 34.995,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 860 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hoex & Baas Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middelblok 102
Postcode 2831 BP
Plaats Gouderak
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39268814 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hoexenbaas-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 Blue dC1 150 EDC T30 L2H1 Extra


- Kenteken: V-46-GKS
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 22-07-2027
- Tellerstand: 860 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1819 kg
- Max. trekgewicht: 1630 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 548 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot volledig
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Chroom delen interieur
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Kunstlederen stuurwiel
- Multimedia scherm standaard
- Navigatiesysteem geintegreerd
- Passagiersairbag
- Roll Stability Control
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning



Hierbij bieden wij u deze Renault Trafic 150PK AUTOMAAT Extra aan.

Deze Renault Trafic is oa voorzien van Cruise control Achteruitrijcamera, applecarplay.

Wilt u dit jaar nog profiteren van het BPM voordeel dan kan dat nog deze Renault Trafic is DIRECT LEVERBAAR met volledige fabrieksgarantie. 

Inruil is uiteraard mogelijk
Trekhaak eventueel tegen meerprijs 795 ex BTW

Voor meer informatie over deze Renault Trafic Extra kunt u gerust met ons contact opnemen. 


We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Nee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie