Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 DC /AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE

€ 8.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 260.029 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 DC /AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


€ 8.999,-

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 260.029 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoverkoopbedrijf van der Wal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres St. Michaelsberch 11
Postcode 8831 ZM
Plaats Winsum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10911057 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoverkoopbedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 DC /AIRCO/CRUISECONTROL/NAVIGATIE


- Kenteken: V-638-BV
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 18-12-2024
- Tellerstand: 260029 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld 6 bak
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M D4
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1885 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterdeuren met ruiten
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijruit rechts in laadruimte
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z'n ruime opening. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Deze auto is voorzien van buitentemperatuurmeter, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie