Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 132.337 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 132.337 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.O. van Driel |
Contactpersoon | M. van Driel |
Adres | Damweg 2 Hal 12 |
Postcode | 3421 GS |
Plaats | Oudewater |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18773734 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandrielautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort
- Kenteken: VN-432-X
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 10-06-2025
- Tellerstand: 132337 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Kleurnaam: Bamboe groen
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M D4
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1711 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Renault Trafis 1.6 120 Pk
Uitgevoerd met oa,
Airco
Audio Navigatie systeem met camera n bleuthoot systeem
Cruise controle
Centrale vergrendeling met afstand bediening
3 Zitplaatsen
6 Versnellingen
Zonnepaneel over het gehele dak
Lange uitvoering
Buiten unit voor de koeling zit onder de auto ipv op het dak zodat de bus een lage door rij hoogte heeft.
Koeling,
Geisoleerde laadruimte met koeling
Overdags stroomvoorzienig via het zonnepaneel op het dak
S'nachts stroom voorzienig via netstroom 220 volt
Extra panelen van alu aanwezig voor stelling achterin.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak.
Telefoon 06-18773734
Info@vandrielautos.nl
H.O. van Driel
Damweg 2 Hal 12
3421GS Oudewater
0618773734
info@vandrielautos.nl
www.vandrielautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!