Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Luxe Energy

€ 8.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-10-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.592 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Luxe Energy


€ 8.800,-

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.592 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GJS AUTOMOTIVE
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres KEMPELANDSTRAAT 29
Postcode 5262 GK
Plaats Vught
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6565091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gjsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

2017/lage km stand/3 zits/r schuifdeur/cruise control/airco/imperiaal/radio navi grootbeeld/trekhaak/euro 6/eco/125 pk/gjs/vught

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Luxe Energy

- Kenteken: V-921-LD
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 30-08-2025
- Tellerstand: 117592 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M D4
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1718 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Frisse Renault Trafic bus van 2de eigenaar overgenomen met een lage km stand .(117592km)
125 pk eco motor euro 6 met daar achter een handgeschakelde 6 bak 
Deze Bus is tevens uitgevoerd met 1 schuifdeur en 2 achterdeuren + imperiaal en trekhaak .
Wij leveren deze Bus af incl een grote beurt en een  apk (.zonder meer prijs ).
in de linkse achter deur zit een deukje (zie foto)

Hieronder een opsomming van de technische gegevens + opties van de Trafic .

VG-921-LD  bj 2017
117592 km nap
125 pk eco motor
euro 6 norm
6 handgeschakeld 
airco 
cruise control
trekhaak
imperiaal
grootbeeld navi + radio 
extra beveiligings sloten 
r schuifdeur 
2x achterdeuren 
bedrijfswagen inrichting sortimo compleet
etc etc 

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend komen kijken naar deze Trafic dan hoor ik het graag 

Mvrgr Gertjan vd Westelaken Gjs Automotive Vught 06-20137058/073-6565091 www.gjsautos.nl

WIJ HEBBEN DOORLOPEND +/- 20 KLEINE EN MIDDEL GROTE BUSSEN OP VOORRAAD OF BINNENKOMST STAAN .
ME

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie