Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort

€ 8.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-04-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 169.701 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 169.701 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Veenstra
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kuipersweg 74a
Postcode 9285 SW
Plaats Buitenpost
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38402373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoveenstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort


- Kenteken: VV-453-B
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 10-05-2025
- Tellerstand: 169701 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1636 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Audio pakket

- Bluetooth
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Radio CD speler

Pakket: Pack Securité

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) en zij airbag(s) voor
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Pakket: Pack Navigatie

- Bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Pakket: Pack Airco

- Airco
- Cruise control
- Parkeersensor achter

Pakket: Pack Visibilité

- Achterdeuren met ruiten
- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterdeuren met ruiten
- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie




Afleverpakketten:

Uw nieuwe auto kopen met extra zekerheid? Kies uit onderstaande pakketten:

Basis - €299,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 3 maanden / 7500km huisgarantie op aandrijving

Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km

Basis plus - €499,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 6 maanden / 15000km huisgarantie op aandrijving.

Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km

Comfort - €699,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
6 maanden/ 15000 kilometer Autotrust garantie.

Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km

Luxe - €899,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
12 maanden/ 30000 kilometer Autotrust garantie.

Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km



Vraag uw verkoopad

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie