Bouwjaar | 26-07-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 225.144 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 6.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 225.144 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Erma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningin Wilhelminalaan 12- 14 |
Postcode | 8384 GH |
Plaats | Wilhelminaoord |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 382732 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijferma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: nov. 2004 - aug. 2006
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.988 kg
Laadvermogen: 1.042 kg
GVW: 3.030 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 210 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
rolstoel bus
trekhaak is nu niet gemonteerd ivm de tillift kan wel gemonteerd worden maar dan wil de tillift niet volledig naar beneden
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Erma - Hét autobedrijf voor DrentheApk, onderhoud, occasions en schadeherstel in Drenthe
Autobedrijf Erma is de allround specialist voor het onderhoud van uw auto voor de regio Drenthe, Friesland en Groningen. Voor occasions of apk van ieder merk auto of bedrijfsauto!
Sinds 1984 is Autobedrijf Erma gevestigd in Wilhelminaoord en gespecialiseerd in onderhoud aan personenauto's en brommobielen. Maar ook voor de verkoop van mooie betrouwbare occasions bent u aan het juiste adres.
Met de grootste zorg stellen wij de advertentie samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud .Type-,prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!