Renault Trafic 2.5 dCi L2H1 invalide/rolstoel bus

€ 6.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-07-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 225.144 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Trafic 2.5 dCi L2H1 invalide/rolstoel bus


€ 6.499,-

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 225.144 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Erma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningin Wilhelminalaan 12- 14
Postcode 8384 GH
Plaats Wilhelminaoord
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)521 - 382732 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijferma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: nov. 2004 - aug. 2006
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.988 kg
Laadvermogen: 1.042 kg
GVW: 3.030 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Emissieklasse: Euro 4

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 210 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

rolstoel bus
trekhaak is nu niet gemonteerd ivm de tillift kan wel gemonteerd worden maar dan wil de tillift niet volledig naar beneden

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Erma - Hét autobedrijf voor DrentheApk, onderhoud, occasions en schadeherstel in Drenthe

Autobedrijf Erma is de allround specialist voor het onderhoud van uw auto voor de regio Drenthe, Friesland en Groningen. Voor occasions of apk van ieder merk auto of bedrijfsauto!

Sinds 1984 is Autobedrijf Erma gevestigd in Wilhelminaoord en gespecialiseerd in onderhoud aan personenauto's en brommobielen. Maar ook voor de verkoop van mooie betrouwbare occasions bent u aan het juiste adres.

Met de grootste zorg stellen wij de advertentie samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud .Type-,prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie