Bouwjaar | 01-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 106.275 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 106.275 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Elektro Peeters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Antwerpsesteenweg 131- 135 |
Postcode | 2390 |
Plaats | Westmalle |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)3 - 3128771 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagepeeters.be/nlbe/home |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant (WLTP): 5,5 l/100km
mission de CO2 (WLTP): 147 g/km
Dommages: aucun
TVA: Le prix indiqu inclut la TVA
Prijs excl.btw/prix hors tva: 17039,-
Prijs incl.btw/prix tva inclus: 20617
- Schuifdeur rechts naar laadruimte
- Tussenschot tussen cabine en laadruimte
- vleugeldeuren achteraan
- pollenfilter
- in de hoogte verstelbare lichten
- in de hoogte verstelbaar stuur
- radio bediening aan stuur
- verwarmde buitenspiegels
- verstelbare stoel
- bekerhouders
- houten vloer in laadruimte
- zijkanten laadruimte afgewerkt met plastiek
- wielbasis: 3m10
- laadvermogen: 2955kg
- afmetingen laadruimte: L=2m55 / H=1m30 / B=1m60
De wagen krijgt voor aflevering nog een volledige onderhoudsbeurt en wordt keuringvrij verkocht met keuringsverslag op 80 controlepunten + carpass (gewaarborgde kilometerstand) tevens geniet u bij de aankoop van deze wagen 12 maanden wettelijke garantie op onderdelen en werkuren.
* Wij beschikken over onze eigen werkplaats met de modernste uitleesapparatuur, u kan bij ons ook terecht voor service na verkoop en montage van allerhande accecoires
* vraag naar ons voordelig aanbod in autofinanciering, leasing of renting
* overname van uw huidige wagen mogelijk
Voor ons volledig aanbod surf naar www.garagepeeters.be
***ERKEND VERKOPER FEDERAUTO!!***
***BEZOEK OOK ONZE SHOWROOM & WERKPLAATS, STEEDS MEER DAN 100 WAGENS IN VOORRAAD!!***
Garage-Autoelektro Peeters BVBA
Bosch Car Service
Antwerpsesteenweg 133-135
B-2390 Malle (REGIO Antwerpen-Schilde-Turnhout)
Tel. 0475 - 66.28.74 Gunter (Personenwagens)
Tel. 0489 - 71.92.62 Frank (Personenwagens)
Tel. 0475 - 66.94.85 Kurt (Bestelwagens)
Tel. 03 - 312.87.70
Fax. 03 - 312.87.75
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!