Renault Trafic 2.0dci Marge | Airco | 3-Persoons | Trekhaak

€ 2.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-07-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 341.904 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0dci Marge | Airco | 3-Persoons | Trekhaak


€ 2.990,-

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 341.904 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VanStore.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gildeweg 31
Postcode 3771 NB
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 745491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep. 2006 - mei 2010
Cabine: enkel
Referentienummer: 9241

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 195 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 255 x 166 x 138 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
CO2-uitstoot: 214 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 170 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!

Bij export:
Voor alle Bedrijfswagens met Nederlandse kenteken en een geldige APK kunnen wij een export kenteken voor u maken:

- 14 dagen geldig inclusief verzekering voor € 200,--

Minimale aanbetaling tot koop bedraagt 20% van het totale bedrag (bevestigd door ons) . Wij reserveren geen voertuigen !!. Bevestigde Aanbetaling is aankoop.

In het geval van intracommunautaire levering dienen wij minimaal de volgende gegevens van u te ontvangen: KvK uittreksel van het bedrijf en geldig EU BTW nummer, kopie legitimatie van de ondernemer en een de bankrekening van het betreffende bedrijf. Voor alle BTW voertuigen die buiten de EU gaan hanteren wij een borg van 20% van het volledige factuurbedrag. Zodra u ons heeft geïnformeerd en wij middels het verstrekte douanedocument kunnen verifiëren dat het voertuig de EU heeft verlaten, zullen wij uw borg onmiddellijk terugbetalen.
Neem voor meer informatie contact op met ons verkoopteam!

Disclaimer: (prijs)wijzigingen, fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie