Renault Trafic 2.0dci 90pk L1H1 Schuifdeur Trekhaak

€ 3.900,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 237.180 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0dci 90pk L1H1 Schuifdeur Trekhaak


€ 3.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 237.180 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Bentum Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jagerserf 10
Postcode 3851 SM
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19516454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2009
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

Nette en goed onderhouden Renault Trafic 2.0DCi van 2009 met slechts 237000km!
APK tot 07-2025!

= Bedrijfsinformatie =

Deze auto wordt verkocht voor een scherpe internetprijs, wij rekenen geen afleverkosten.
De auto wordt voorzien van een nieuwe APK bij aflevering, alle inruil is van harte welkom.

Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak of meer informatie:
Telefoon: +31619516454
e-mail: info@vanbentumautos.nl

Graag tot ziens bij:
Van Bentum Auto's
Jagerserf 10
3851 SM Ermelo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie