Bouwjaar | 02-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 176.381 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 21.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 176.381 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veenhuizen Bedrijfsauto's BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boerakkerweg 1 |
Postcode | 9361 TK |
Plaats | Boerakker |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenhuizenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.706 kg
Laadvermogen: 1.249 kg
GVW: 2.955 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).
Dag en nacht koeling!
Laadruimte afmetingen:
Lengte: 250 CM
Breedte: 165 CM
Hoogte: 140 CM
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2019 en komt van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Ook elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem zijn aan boord.
Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. De uitrusting van deze auto is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk.
Kijk voor meer informatie en ons complete aanbod op Veenhuizenbv.NL, Veenhuizen bedrijfsauto's BV, Boerakkerweg 1, 9361 TK, Boerakker, 0594-549497
Over ons:
Veenhuizen Bedr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!