Bouwjaar | 09-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 6 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 6 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koopman Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Veken 202 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 760082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22603365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koopmanbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.962 kg
Laadvermogen: 1.108 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 717 p/m (Koopman Lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Alle door ons aangeboden auto`s staan voor bezichtiging en een proefrit klaar in Opmeer en zijn direct leverbaar.
Nieuwe auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie.
In onze werkplaats kunnen wij uw nieuwe bedrijfswagen voorzien van aanpassingen, zoals het monteren van:
Trekhaak, Imperiaal, Dakdragers (neerklapbaar voor Ford Custom), Sidebars, Vloerplaat, Zijwandbetimmering, Achteruitrijcamera, etc.
Koopman Lease biedt deze auto aan voor € 717,- per maand.
Dit is berekend op een looptijd van 72 maanden (deze kan uiteraard korter) zonder slotsom. Bij ons heeft U de meest gunstige en transparante contractvoorwaarden!
Het maandbedrag wat wij vermelden is exact het bedrag wat u betaalt per maand, hier komen geen extra kosten als BTW en provisie overheen!
De aanbetaling is het BTW bedrag a € 8.389,50 (21%), dit ontvangt u terug bij uw eerstvolgende BTW aangifte.
Vraag onze medewerkers ook naar meer informatie hoe u het maandbedrag verder kunt verlagen door bijvoorbeeld een aanbetaling of inruil van uw huidige auto.
Wij maken graag een passend voorstel voor u.
U kunt uw huidige personenauto of bedrijfsauto bij ons inruilen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!