Bouwjaar | 11-07-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 505.015 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 1.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 505.015 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Ven Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ettenseweg 76 |
Postcode | 4706 PB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51896460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.venauto.nl/autos.php |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.020 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 2.965 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Remmen Niet 100%, Glas Breuk
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Let op betreft een export meeneemprijs zonder service en garantie.
Remmen Niet 100%, Glas Breuk, Rondom Gebruikersschade
= Bedrijfsinformatie =
U heeft bij ons 3 opties als u een auto koopt.
Optie 1: Internet meeneem/handelsprijs .
Optie 2: Service prijs 225,- euro Incl. Nieuwe APK-Afleveringsbeurt (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen).
Optie 3: Full service prijs 750,- euro Incl. Afleveringsbeurt, APK, 3 Maanden garantie (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen). Let op optie 3 is alleen geldig bij aanschaf van een auto vanaf 4500,- euro
Van der Ven Auto's B.V. Ettenseweg 76 4706 PB Roosendaal Telefoon: 0165-523912
E-mail: verkoop@venauto.nl Website: www.venauto.nl
Bel of App 06-51896460 of 06-30122169 voor een afspraak!
Gesproken talen: Nederlands, Engels, Duits en Turks.
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!