Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Générique DC | Luxe Cabine met 3 zittingen |

€ 6.987,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 326.569 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 Générique DC | Luxe Cabine met 3 zittingen |


€ 6.987,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 326.569 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harry Vink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuw-Amsterdamseweg 21B
Postcode 7764 AN
Plaats Zandpol
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83946359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harryvinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2007 - mei 2010
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 1.135 kg
GVW: 2.960 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 per kwartaal

De Franse charme wint nog altijd miljoenen harten. Maar ook het punt van constructie, prestaties en rijcomfort zitten deze auto's al jaren in de voorhoede. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De uitrusting van deze Renault is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-83946359.

Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Maar wij doen óók meer. Zo meenemen kan altijd. Indien u kiest voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een nette auto koopt waar extra zorg aan is besteed. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit drie afleverpakketten. Wel of geen inruil of financiering. Vraag naar de mogelijkheden! Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper, motor of boot inruilen. Kom naar Harry Vink Auto's met een voorraad van ruim 100 kwaliteits- occasions aan zowel personen als bedrijfswagens.

Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? Neem een afleverpakket!

Basispakket
personenwagens € 195,- / bedrijfswagens € 250,- excl. BTW
- nieuwe APK inclusief voortkomende kosten
- tenaamstellen auto
- vrijwaren inruilauto indien van toepassing

Comfortpakket
personenwagens € 450,- / bedrijfswagens € 595,- excl. BTW
- basispakket plus;
- reinigen auto
- technische controle
- 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak tot 2500 km
- kleine onderhoudsbeurt (nieuwe olie- en filter + vloeistoffen bijvullen)

Premiumpakket
Personenwagens € 750,- / bedrijfswagens € 895,- excl. BTW
comfortpakket plus;
- 3 maanden garantie op draaiende dele

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie