Bouwjaar | 02-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 166.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elting Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Akerdijk 281 |
Postcode | 1171 RC |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27841800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eltingbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.723 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Goed rijdende Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is eventueel mogelijk.
Wij bieden onze occasions online aan voor een scherpe netto internetprijs. Dit houdt in dat de auto wordt afgeleverd met een geldige APK, vloeistoffen controle, inclusief tenaamstelling en eventueel vrijwaren van de inruil auto.
U kunt kiezen voor aanvullende afleverpakketten inclusief servicebeurten en eventuele garanties. Een financiering behoort tot de mogelijkheden. Kijk voor de volledige foto raportage op onze website.
Wij adviseren een afspraak te maken alvorens u de auto wilt komen bezichtigingen om teleurstelling te voorkomen.
EXPORT: As official Cargo-exportpartner we provide all needed documents.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!