Bouwjaar | 13-07-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 265.945 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 265.945 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Descendre |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuidhof 1 |
Postcode | 4541 CS |
Plaats | Sluiskil |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31966925 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumdescendre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.829 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 3.030 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Merk Renault
Model Trafic
Uitvoering2.0 dCi T29 L2H1 Eco Black Edition
Brandstof Diesel
Aandrijving Voorwiel
Cilinderinhoud (cc)1995Maximaal vermogen (pk)114
Maximaal vermogen (kW)84
Voor info alleen bellen 0031631966925 [Ook whatsapp]
Op email en chat geen reactie!!
APK-vervaldatum19-10-2024
Tel. 0031631966925 [Ook whatsapp]
Voor info alleen bellen!!
Op email en chat geen reactie!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!