Bouwjaar | 14-11-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 269.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 269.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AZ Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 1029A |
Postcode | 1566 JD |
Plaats | Assendelft |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30606666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | WWW.AZAUTOBEDRIJF.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.793 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Wij bieden u aan, een bijzonder mooie
Zeer nette, Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Eco Black Edition.
6BAK.
Het betreft een Origineel "Nederlandse auto.
Nette staat verkerende.
APK 30-Maart-2024.
in maart-2023 Onderhoudsbeurt gehad met
Cruise control,
TrekHaak.
NW Banden. 2022
De auto is rijk uitgevoerd en heeft onder andere een
in TOP STAAT.
Eerste eigenaar auto.
Volledig dealer onderhouden.
NL Auto.
in zeer nette staat binnen en buiten.
De auto heeft recent een grote beurt gehad,
Deze auto is voorzien van de volgende opties:
Airco
2x sleutel
Stuurbekrachtiging,
Radio/CD speler AUX MP3.
Elektrische Ramen
Airbag bestuurder en passagiers stoelen
Cruise control,
Navigatiesysteem,
Trekhaak,
De auto heeft netjes alle beurten volgens het onderhoudsschema gehad en dit is bijgehouden in het onderhoudsboekje.
Heeft u interesse of wilt u wat meer weten over deze prachtige Youngtimer. Neem dan gerust contact op met ons.
Wij raden u aan om eerst telefonisch contact op te nemen voor een bezichtiging.
Bij ons kunt u 7 dagen per week terecht voor een bezichtiging, vrijwaren en tenaamstelling.
Let op: de genoemde verkoopprijzen zijn incl.
AZ autobedrijf Top service,
Onderhoudsbeurt volgens schema,
Compleet aflever-inspectiebeurt,
Halve tank brandstof
Volledig van binnen en buiten gereinigde auto bij aflevering.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!