Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 DC Générique

€ 3.295,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.614 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 DC Générique


€ 3.295,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.614 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelma Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 1804
Postcode 2157 ND
Plaats Abbenes
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57140875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojelma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Emissieklasse: Euro 4
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)

Deze Renault Trafic verkeert in een technisch perfecte staat. Deze auto heeft alle reguliere onderhoudsbeurten gehad en rijdt, stuurt en schakelt dan ook uitstekend. De auto heeft wat lichte plaatschade maar dit is gezien de leeftijd van deze auto niet geheel ongebruikelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Jelma Auto's is een nog jong bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de in- en verkoop van luxe auto's en lichte bedrijfswagens in de prijsklasse tot €10.000,-
U zult bij ons geen dure showroom aantreffen of andere kostenverhogende investeringen waardoor wij met relatief kleine marges kunnen werken en onze auto's dientengevolge tegen een gunstige vraagprijs kunnen aanbieden.
Indien u een afspraak wilt maken voor een bezichtiging of een proefrit, verzoeken wij u eerst even telefonisch contact op te nemen (en a.u.b. niet per sms) omdat wij regelmatig onderweg zijn om auto's te taxeren of in te kopen en zodoende vaak niet aanwezig op locatie.
Bovendien kunnen wij uw vragen tijdens het autorijden telefonisch direct beantwoorden, iets wat per sms nu eenmaal niet mogelijk is.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn dealerinruilauto's wat over het algemeen inhoudt dat de auto's goed zijn onderhouden en voorzien zijn van een autohistorie en gegarandeerde kilometerstand. (NAP)
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend en kunt u contact met ons opnemen, maar zijn Zondag's gesloten en telefonisch niet te bereiken.

Met vriendelijke groet,
Jelma Auto's

P.S. Op vragen per e-mail over de laagste of uiterste prijs wordt niet gereageerd.
Alleen telefonisch zullen wij deze vragen beantwoorden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie