Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 DC Eco | Navigatie | Airco | Cruise Controle | Parkeersensoren achter | Trekhaak | Elektrische ramen | Onderhoudsboekje aanwezig | Or

€ 7.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.979 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 DC Eco | Navigatie | Airco | Cruise Controle | Parkeersensoren achter | Trekhaak | Elektrische ramen | Onderhoudsboekje aanwezig | Or


€ 7.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 152.979 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoogkerk BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoendiep 159
Postcode 9745 EA
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 3137738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdveenautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Styling en comfort van Franse auto's zijn legendarisch, nog altijd. Maar oh-la-la, de prestaties en rijkwaliteiten maken misschien nog wel meer indruk dan ooit! De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Tot de uitrusting behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Van der Veen Autogroep "in vele merken thuis"

Naast in- en verkoop
van uw occasions kunt u bij ons ook terecht voor reparatie en onderhoud van uw voertuig. Aangesloten bij de
serviceformule van Bosch Car service kunnen wij het onderhoud van elke type voertuig verzorgen. Onze monteurs werken met
de meest geavanceerde Bosch apparatuur.Tevens mogen wij ook het onderhoud van uw leaseauto
verzorgen.Ons snel wisselende voorraad bestaat uit betrouwbare occasions, die met zorg zijn
geselecteerd. Bent u specifiek op zoek, of hebben wij de juiste auto niet staan, dan gaan onze verkopers middels een
zoekopdracht graag voor u aan de slag.

Kijk voor meer informatie op onze
website www.vdveenautogroep.nl

Voor vragen bel of mail gerust met één van onze medewerkers.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie