Bouwjaar | 30-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 152.979 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 152.979 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogkerk BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoendiep 159 |
Postcode | 9745 EA |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 3137738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdveenautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Styling en comfort van Franse auto's zijn legendarisch, nog altijd. Maar oh-la-la, de prestaties en rijkwaliteiten maken misschien nog wel meer indruk dan ooit! De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Tot de uitrusting behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Van der Veen Autogroep "in vele merken thuis"
Naast in- en verkoop
van uw occasions kunt u bij ons ook terecht voor reparatie en onderhoud van uw voertuig. Aangesloten bij de
serviceformule van Bosch Car service kunnen wij het onderhoud van elke type voertuig verzorgen. Onze monteurs werken met
de meest geavanceerde Bosch apparatuur.Tevens mogen wij ook het onderhoud van uw leaseauto
verzorgen.Ons snel wisselende voorraad bestaat uit betrouwbare occasions, die met zorg zijn
geselecteerd. Bent u specifiek op zoek, of hebben wij de juiste auto niet staan, dan gaan onze verkopers middels een
zoekopdracht graag voor u aan de slag.
Kijk voor meer informatie op onze
website www.vdveenautogroep.nl
Voor vragen bel of mail gerust met één van onze medewerkers.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!