Bouwjaar | 02-05-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 358.790 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 358.790 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Duran |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Techniekweg 9 |
Postcode | 8304 AW |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24778052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-duran.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
EXPORTPRIJS!
VASTE PRIJS!
GEEN APK! ZO MEE!
Rijdt en schakelt goed!
Boekjes aanwezig!
Met Nationale Autopas!
Meeneemprijs!
PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK!
U kunt bij Autobedrijf Duran ook terecht voor :
Apk Keuringen
Occasions
Reparatie&Onderhoud
Banden Service
Airco Service
Uitlezen&Diagnose
Uitvoerdocumenten
Al onze auto's zijn met originele kilometerstanden en gecontroleerd en kloppend bij de NAP.Alle auto's worden in overleg geleverd met een nieuwe APK. Mocht u verder vragen hebben, u bent altijd van Harte welkom bij Autobedrijf Duran aan de Techniekweg 9 te Emmeloord. Hier staat de koffie altijd voor u klaar en mocht u niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, staan wij u ook graag telefonisch te woord.
Adres: Autobedrijf Duran
Techniekweg 9
8304 AW Emmeloord
Renault gooit hoge ogen qua innovatie en techniek. En dat dan met het Franse gevoel voor vorm en souplesse. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap.
U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault Trafic voorzien van parkeersensoren! En deze auto heeft ook verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.
Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Trafic? Laat het ons dan snel weten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!