Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 84KW Euro4 BTW en BPM VRIJ Honden rekken, Airco , trekhaak DIRECT RIJKLAAR

€ 2.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 307.824 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 84KW Euro4 BTW en BPM VRIJ Honden rekken, Airco , trekhaak DIRECT RIJKLAAR


€ 2.850,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 307.824 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autovakmeester Van de Laar
Contactpersoon Henny v/d Laar
Adres Schutboomsestraat 14
Postcode 5763 BR
Plaats Milheeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 341515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovakmeestervandelaar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2006 - mei 2010

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.770 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 170 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Bezichtigen graag op afspraak.
2.0 Dci 84kw ( euro 4 )motor, handgeschakeld.
BTW en BPM VRIJ!
EERSTE EIGENAAR!!
KIJK NAAR FOTO`S !!! lichte beschadigingen rondom.
Wel een harde carosserie aan de onderzijde!
Compleet Renault Dealer onderhouden!
Motorstoringslampjes branden, maar er is geen storing gevonden door de Renault Dealer ( zie Factuur)
Alles werkt normaal, en de bus rijd en schakeld prima.
Speciaal voor honden ingericht met 2 grote kooien. en een loopplank.
Ideaal voor een honden uitlaat service.

MARGE CAR , NO TAX!!
LOOK AT FOTO`S , a litle damages
TECHNICAL ALMOST 100%
, ENGINE, GEARBOX , Clutch , AIRCO ARE OKE!!
km`s with registration NAP-PAS.
Engine lights on, but runs en drives normal.
Export papers cost €25,00 extra
Exportpapers with insurance to drive for 14 day cost €150,00 extra.

Interieur en laadruimte is netjes, is niet in gerookt.
Bekleding moet een keertje gereinigd worden., maar is niet stuk.
Ook de armsteunen zijn nog in prima staat.
Technisch bijna perfecte bestelwagen.
Deze Trafic is goed onderhouden het onderhoudsboekje en facturen zijn aanwezig.

Motor, en versnellingsbak zijn oke ,en ook de airco werkt normaal.
Goed onderhouden Bus.
Klein onderhoud gehad bij 296000km in dec 2023.
2 sleutels met afstandsbediening aanwezig. ( 1 sleutel hoesje stuk)


De Trafic is uitgevoerd met Radio CD, airco, Parkeersensoren achter , achterklep,
zijschuifdeur vast tussenschot , afgetimmerde laadruimte met professionele inrichting voor honden vervoer,
dak ontluchting ,en een trekhaak .

NAP-PAS is aanwezig voor aantoonbare km stand.
De auto staat op all season banden en zijn goed.
Kijk op onze website voor meer foto`s.
De auto wordt afgeleverd met een Algehele Control ,APK is geldig tot 27-05-2025 ,en alle vloeistoffen aan pijl gezet.

LET OP DEZE AUTO IS INCLUSIEF EEN CONTROLE GEPRIJSD . GEEN EXTRA KOSTEN.
Een bezichtiging is mogelijk, maar graag op afspraak.
U kunt een afspraak maken via Email info@autovakmeestervandelaar.nl ,of een telefoontje naar 0492-341515.
Deze advertentie is met grote zorg samengesteld, controleer altijd zelf of de optielijst juist is, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie