Renault Trafic 2.0 dCi EDC 170pk T29 L2H1 Extra DC | Limited | 1:350 | Sidebars | Zwarte grill + logo's | Glasslook |

€ 41.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi EDC 170pk T29 L2H1 Extra DC | Limited | 1:350 | Sidebars | Zwarte grill + logo's | Glasslook |


€ 41.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-08-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Skrynmaker 26
Postcode 8447 GH
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 633775 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Modelcode: M9Rg5
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.951 kg
Laadvermogen: 1.119 kg
GVW: 3.070 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.300 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit pakket bevat: 
- 12 maanden wettelijke garantie
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto  
- De auto wordt of is professioneel gereinigd 
- Occ. pakket bedrijfswagens: 6mnd/25000km garantie (€ 1.495 ex BTW meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 88 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 6 maanden of maximaal 25000km BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Mark van der Meulen

Ontdek de exclusieve Renault Trafic Limited - een gelimiteerde editie die luxe en stijl ademt. Deze bus is uitgerust met indrukwekkende sidebars, elegante glasslook panelen, en schitterende lichtmetalen velgen. De zwarte logo's en grill geven de Trafic een krachtige uitstraling, terwijl de genummerde badges zijn exclusiviteit onderstrepen.

Kortom, een super luxe bus die geen concessies doet op het gebied van comfort en design. Mis deze kans niet om de weg te veroveren in de ultieme combinatie van stijl en functionaliteit.



Wacht niet langer en kom langs om de mogelijkheden te ontdekken. Onze verkoopadviseurs staan klaar om u te helpen bij het maken van de juiste keuze. Uw nieuwe bedrijfswagen staat al klaar. Profiteer nu van deze unieke actie en rijd binnenkort in een bus die uw werk naar een hoger niveau tilt!




*De geadverteerde prijs is exclusief de rijklaarmaakkosten van de fabrikant. Deze bedrijfswagen is rijklaar leverbaar voor 42850-



Welkom bij ABD
U kunt ons zowel telefonisch, per mail, whatsapp of via videobellen bereiken. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een proefrit, beschikbaarheid e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie