Bouwjaar | 21-10-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 145.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-10-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 145.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bedrijfswagencentrum Het Groene Hart |
Contactpersoon | C. Winkel |
Adres | 's-Gravenweg 306 |
Postcode | 2911 BJ |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53172660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.winkelauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.535 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.995 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Zeer nette diepvries auto tot min 32 met kleinrijbewijs
Binnenmaten zijn 2.20 lang 2m breed en 2m hoog
Koelinstallatie recent gekeurd
Met 380 aansluiting
Isolitatie waarde van de bak op min 40 geconstrueerd
Alleen nachtkoeling 380v [hiermee kunt u 14 uur rijden]
Prijs exclusief btw
= Bedrijfsinformatie =
Bedrijfswagencentrum Het groene hart is gespecialiseerd in de in- en verkoop bedrijfswagens en personenauto's
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact met ons opnemen via 0031 (0) 653172660.
INRUIL VAN UW OUDE AUTO IS BIJ ONS OOK MOGELIJK !
KIJK OOK VOOR FINANCIAL LEASE MOGELIJKHEDEN OP ONZE WEBSITE.
Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.30
Zaterdag op afspraak
Zondag gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!