Renault Trafic 2.0 dCi diep-vries -32 koel-vries diepvries euro6 tiefkuhl tiefkuhltruhe koelvriestransport freezer congelateur

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-10-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 145.105 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi diep-vries -32 koel-vries diepvries euro6 tiefkuhl tiefkuhltruhe koelvriestransport freezer congelateur


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 145.105 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bedrijfswagencentrum Het Groene Hart
Contactpersoon C. Winkel
Adres 's-Gravenweg 306
Postcode 2911 BJ
Plaats Nieuwerkerk Ad Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53172660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.winkelauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: sep. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.535 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.995 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Zeer nette diepvries auto tot min 32 met kleinrijbewijs
Binnenmaten zijn 2.20 lang 2m breed en 2m hoog
Koelinstallatie recent gekeurd
Met 380 aansluiting
Isolitatie waarde van de bak op min 40 geconstrueerd
Alleen nachtkoeling 380v [hiermee kunt u 14 uur rijden]
Prijs exclusief btw

= Bedrijfsinformatie =

Bedrijfswagencentrum Het groene hart is gespecialiseerd in de in- en verkoop bedrijfswagens en personenauto's

Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact met ons opnemen via 0031 (0) 653172660.

INRUIL VAN UW OUDE AUTO IS BIJ ONS OOK MOGELIJK !
KIJK OOK VOOR FINANCIAL LEASE MOGELIJKHEDEN OP ONZE WEBSITE.

Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.30
Zaterdag op afspraak
Zondag gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie