Renault Trafic 2.0 dCi 170PK T29 L2H1 DC Luxe Euro6 l Automaat l DubbeleCabine l Climacontrol l Navigatie l Trekhaak l Camera l LM

€ 26.500,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 63.046 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 170PK T29 L2H1 DC Luxe Euro6 l Automaat l DubbeleCabine l Climacontrol l Navigatie l Trekhaak l Camera l LM


€ 26.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 63.046 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Leon van Summeren B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hammen 10
Postcode 5371 MK
Plaats Ravenstein
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)486 - 412570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website leonvansummeren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.926 kg
Laadvermogen: 1.042 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Autobedrijf Leon van Summeren Garantie (INBEGREPEN IN DE PRIJS!): Met onze afleverservice zorgen wij ervoor dat u onbezorgd en veilig op weg kunt met uw nieuwe auto.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection (12 maanden); Afleverbeurt, Auto wordt gepoets binnen en buiten, halve tank brandstof, Nieuwe APK indien nodig, Tenaamstelling op locatie inbegrepen, Vloeistoffencontrole

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie